man op openingsdag van

caicai2017
2019 - De eerste in een reeks wekelijkse pregame-schoenplaatjes voor Odell Beckham Jr., ge?nspireerd door zijn favoriete Nike-schoenen, neemt deze speciale versie van de Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat vanaf 2011 een Nike Free Run 2.0 Donne iconisch kleurenschema over.
De klamp verschijnt tijdens het pregame Nike Air Force 1 Donne van de thuiswedstrijd van Cleveland Browns op 8 september tegen de Tennessee Nike Air Max Tn Mujer Titans. Verdere ontwikkeling van het Jordan Brand Flight Utility-silhouet. Een eerste in zijn soort hangtag ontworpen met kristallen van Swarovski? draagt ??bij aan het verhoogde vakmanschap van de limited-edition stijl.2019 - Elk van de Skepta's Nike SK trainers delen een element van zijn persoonlijke verhaal, van reizen naar Marokko tot het bouwen van een fanbase in Parijs - en de SK SHOX is geen uitzondering. Het heeft echter een meer transcendentale toon dan de drie eerdere Air Max-gebaseerde releases.
De SK SHOX gaat over het vinden van geloof in grenzeloze kansen. In 2018 kreeg Skepta een leiderschap in de thuisstaat Ogun van zijn ouders in Nigeria. Nigeriaanse hoofdschepen worden aguasjimenez.es gegeven als erkenning voor een positieve bijdrage aan het welzijn Nike Air Max Tn Dam van de gemeenschap. "Het deed me beseffen dat iedereen een leider zou kunnen zijn, maar sommige mensen zijn grootgebracht zonder te denken dat ze dat kunnen," zegt hij.
Het ontwerp van de schoen breidt deze gedachte uit in de samenvatting. Het bevat elementen van Skepta's Nigeriaanse erfgoed om zijn familiale respect te delen. "Ik ben trots op het feit dat ik mijn achternaam ken, en ik weet waar ik vandaan kom en mijn beide ouders zijn Nigeriaans", zegt hij. "Het ging erom Nike naar Nigeria te brengen en de kinderen de energie te laten weten."
Die energie is ook een energie die Skepta graag wil benutten in deze provocerende schoen, zodat iedereen het gevoel heeft dat zijn dromen binnen handbereik zijn. Nike Air Max 2017 Womens De schoen wordt een kanaal om zijn standpunt te delen dat de Nike Air Max 2017 Mujer toekomst grenzeloos is.
"Het is belangrijk om mensen te laten geloven Adidas ZX 750 Damen dat ze zich koninklijk kunnen voelen - dat als ze hard werken, hun werk zal worden erkend en gewaardeerd en gevierd," zegt hij. Skepta's keuze voor het SHOX-silhouet is geworteld in een specifiek geheugen. “Toen ik naar Manchester ging, rockten alle kinderen met SHOX. Het was daar een echte straatschoen. Ik vond hun swag leuk - de windbreakers en de SHOX, "herinnert hij zich." Ik dacht 'Ja, laten we dat zeker doen', omdat ik me die reizen in het noorden altijd herinner. "2019 - Eenentwintig atleten dragen de Jumpman op openingsdag van het NFL-seizoen 2019, het tweede jaar van het optreden op het veld door het Jordan-merk. Met de bovenstaande schoenplaten van links naar rechts, Tyrann Mathieu van Nike Internationalist Donne de Chiefs van Kansas City, graaf Thomas van de Baltimore Ravens, Nike Air Huarache Dámské Alshon Jeffery van de Philadelphia Eagles , Michael Thomas van de New Adidas Superstar Dam Orleans Saints en Le'Veon Bell en Jamal Adams [niet afgebeeld] van de New York Jets; dit zijn slechts enkele van de atleten die teamspecifieke colorways van de Jordan 1 TD Mid en Low zullen dragen.2019 - De in Chicago geboren Ibn Jasper wil ervoor zorgen dat de kinderen van vandaag Dr. J. kennen. Dat zou Julius Erving zijn, de eerste basketbalspeler die uit de foutlijn dunkte, bekend om zijn vrij vloeiende spel en het dragen van Converse's Pro Leather basketbal schoen.