ortfarande. "Hon brukade g?ra N

caicai2017
En annan standout ?r en trumset med Beatles-logotypen som Ringo Starr k?pt 1963 och Nike Air Max 1 Damen anv?ndes under bandets europeiska framtr?danden till 1964.
Det finns Jimi Hendrix Gibson Flying V-gitarr, m?lad av musiker och Nike Air Max Tn Mujer kallad "Love Drops." Han spelade instrumentet i tv? ?r fr?n 1967 och gav sedan det till Mick Cox fr?n Irlands sk?despelare, som malade det svart. P? 1990-talet k?pte musiker Dave Brewis biten och restaurerade Hendrixs ursprungliga design.
Vissa musiker gick f?r det krossade utseendet n?r de utformade sina instrument. Paul Stanley of Kiss samarbetade med Nike Air Max 97 Mujer Jeff Hasselberger, p? gitarrbolaget Ibanez, som klippte bitar av spegelglas och inlagde dem f?r hand i gitarrens topp i olika vinklar. Stanley anv?nde den i liveupptr?danden 1979-80 och igen 1996-1997, enligt Met. Den ber?mda inredningen Fran?ois Catroux har utformat b?tinteri?rer f?r Barry Diller, slott f?r Rothschilds, en l?genhet f?r David Geffen och hus Nike Air Huarache Damenf?r sj?lv som ?vertr?ffar eller ?vertr?ffar sina ber?mda kunders bost?der.
Ett s?dant projekt - en 10 hektar stor f?rening i Provence Nike Air Max Classic BW Mujer - har varit hans och hans fru Bettis fritidshus sedan b?rjan av 1990-talet.
"Det var s?nt som en ruin", s?ger Betty Catroux. "Jag vet inte hur l?nge det tog [att renovera], men Fran?ois gjorde allt-jag gjorde ingenting."
Efter en viss reflektion bosatte sig Catroux, som varit modell och muse f?r den som Yves Saint Laurent, p? en konstruktionstidslinje Nike Air Max 90 Mujer Negras om "ungef?r tv? ?r". Det l?gger hon s?kert till, "tog ett tag att f?rse."
Nu ?r huset, grunderna och allt inuti till salu f?r 11,5 miljoner dollar, listat med Alexander Kraft i Sotheby's International Realty France. "Nu vill Fran?ois g? till havet", s?ger Catroux. "Han k?pte n?got bredvid Nice, s? vi g?r."
Fastigheten best?r av ett stenhus fr?n 1500-www.garanterra.de talet, som ?r uppdelat mellan huvudkvarter och en separat g?stavdelning. Totalt m?ter den cirka 5 300 kvadratfot. (Det finns en extra 750 Nike Air Max 95 Femme kvadratmeter vaktm?stare stuga i n?rheten.) Allt sagt har fastigheten nio sovrum. Av hennes tv? favorit grannar-Pierre Bergé och Anne Cox Chambers-only Chambers, en mediemagnet, lever fortfarande. "Hon brukade g?ra New York Adidas NMD Mujer City Ballet kommer att dansa i sin tr?dg?rd", p?minner Catroux. "Plus, hon dricker mycket, och det g?r jag ocks?, och jag ?lskar Nike Air Max 2017 Femme henne f?r det ocks?."
Modedesignern Saint Laurent, Catroux s?ger, bes?kte huset bara en g?ng n?r hennes dotter blev gift. "Saint Laurent ?r n?gon som aldrig l?mnat sitt hus", f?rklarar hon. "Han skulle aldrig stanna kvar i n?gons hus, och vi hade mycket tur eftersom vi alla hade egna hus och vi ville bara stanna hemma."
Trots att vi kallade hemmet "en Nike Air Max Zero Damen bit av himlen", har Catroux ingen ?nger om att s?lja egendomen - och allt i den.
"Lyssna, jag har ingen bilaga till materiella saker", s?ger hon. "S? det flyttar inte n?gonting i mig att s?lja, och jag ?lskar idén att starta nya och l?mna resten bakom. Det ?r s? jag fungerar