spirerad av den breda mottagare

caicai2017
4 november 2019 - Kyrie Irving har en speciell anslutning till nummer 11. Det b?rjar med sin pappa, Drederick Irving, som bar nr 11 under sin basketkarri?r; Kyrie bar det p? gymnasiet och g?r nu med Brooklyn. Anslutningen str?cker sig Nike Air Force 1 Mujer till en metafor f?r balans och harmoni (1 + 1) som resonerar med Kyrie och kaskader d?rifr?n. "K" ?r den elfte bokstaven i alfabetet; "Kyrie Irving" ?r 11 bokst?ver; Irving spelade 11 matcher Nike Air Huarache Femme p? Duke University; han utkastades till omg?ng 1, v?lj 1 i utkastet till NBA 2011 och han ?vertr?ffade 11 000 po?ngm?rket den 11 mars. Med ett nick mot Irvings globetrots nyfikenhet och 11 st?der med s?rskild betydelse f?r honom kommer KYRIE 6 att debutera med en f?rv?rmningssamling av 11 skor inspirerade av 11 st?der, inklusive Peking, Berlin, Guangzhou, Houston, Los Angeles, Manila, Miami, New York, Shanghai, Taipei och Tokyo.
KYRIE 6-f?rv?rmningskollektionen kommer att finnas tillg?nglig 11 november exklusivt i varje respektive stad.November 3, 2019 - G-DRAGON, den Seoul-f?dda hiphopstj?rnan, hade inte alltid l?tt tillg?ng till hans favorit Nike Air Max 90 Femme sneakers, Nike Air Force 1.
"?nda sedan jag st?tte p? hiphop som barn har AF1 haft en betydelse st?rre ?n bara skor", s?ger G-DRAGON. "Jag hade inte r?d med dem, s? jag skulle alltid passera Nike Air Max 270 Damen Nike-butiken och bara beundra dem med mina ?gon och hj?rta. F?r dem som ?lskade hiphop-kultur, var ?verdimensionerade kl?der, hattar och matchande f?rgade AF1s uniformen."
G-DRAGON har gjort Nike Air Max 90 Femme Rose framsteg som ut?vande och blommat in i ett v?rldsomsp?nnande fenomen och gjort Air Force 1 till en integrerad del av sin uniform. Nike Air Force 1 "Para-noise" ?terspeglar detta ?ppet med en unik ?vre tillverkning som har en svartm?lad overlay utformad f?r att l?ngsamt slitna bort ?ver tid f?r att avsl?ja ett personligt konstverk skapat av G-DRAGON.
Konstverket f?rmedlar en k?nsla av optimism, inspirerad av s?ngarens l?tskrivares vision om en v?rld d?r Nike Internationalist Womens ungdomen f?renas genom kreativitet och ett fritt id√©utbyte. F?r G-DRAGON ?r konst ett viktigt uttryck f?r mig som driver kulturen fram?t.
"Jag skapades av en kultur h?rr?rande fr?n m?nniskor Nike M2k Tekno Mujer fr?n det f?rflutna," s?ger han.
Ytterligare utsmyckningar inkluderar en tusensk?na broderad p? tungan och avtagbara anpassade stift i de ?vre ?glorna.
Nike Air Force 1 Para-noise lanseras globalt Nike Air Max 2017 Mujer den 23 november. 3 november, 2019 - Odell Beckham Jr. kommer att glida in klossar som p?verkas av Air Foamposite One "Alternate Galaxy" f?r Week 9: s f?rnamn. Den ?ttonde utbetalningen i en rad veckovis pregame cleats inspirerad av den breda mottagarens favorit Nike-skor, detta tar p? sig Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat ?r h?rledd fr?n valvet 2018.
Cleatsen kommer att visas under f?rnamnet f?r Cleveland Browns bortomg?ng mot Denver Broncos 3 november (Odells spel i cleats ?r inspirerade av Air Zoom Generation). 1 november, 2019 - Den delade marmorgrafiken av Nike React Element Kenny 55 skapar en yin-yang-estetisk Nike Air Max Thea Womens representant f?r fram-och-tillbaka f?r den verkliga v?rldslivet. Reflekterande detaljer l?gger till den perfekta m?ngden flare, medan Nike React-tekniken ger en extremt bekv?m ?ktur.
Skon lanseras 4 Nike Air Max 270 Mujer november p? txdxe.com och sl?pper den 5 november p? SNKRS och SNEAKRS och hos utvalda ?terf?rs?ljare. 31 oktober 2019 - Camouflage, corduroy, ankanduk, flanell, l?der, mocka och ull ?r alla robusta material f?rknippade med h?rt , tuffa produkter. Blandade, dessa utg?r den prim?ra duken f?r Nike Air Force 1 x Cactus Jack, en ode till Travis Scotts Texas-r?tter som omsluter allt som surrar i modern streetwear.